Het Blèrkonkoers was weer een groot feest!! Onze felicitaties aan De Buitenbintjes en Chiem met hun dik verdiende overwinning. Natuurlijk ook een felicitatie aan Stadprins Evert I. Nu kan onze Bram na 2 jaar weer met ons op pad. TweetMeer E-mail een link naar een vriend (Opent in een nieuw venster) E-mail Afdrukken (Opent in een nieuw venster) Print Gerelateerd